Gamyba

Kaip “Nordic Season” - pramoninių laivų gaminimo įmonė supaprastino atliekamą laiko apskaitą naudodami “Begin” sistemą

“Nordic Season” – tai jau daugiau nei 31 metus dirbanti įmonė, kurios veikla - rankų darbo pramoginiai laivai - nuo brėžinio iki rakto pagaminti jų pačių rankomis. Turi ilgamete patirtį jachtų, laivų ir jų dalių gamyboje.

23 apdovanojimus laimėjusi bendrovė gamina sustiprintus jūrinius aliuminio profilio rėmus, HDPE pontonus ir gyvenamuosius modulius. Laivus galima naudoti apskritus metus ir šaltuoju sezonu palikti vandenyje. Gali pasiūlyti D ir C kategorijų laivus.

Nordic season turi 3 cechus Mažeikių r., bei daugiausiai eksportuoja savo gaminius į Olandija, Vokietiją ir Prancūziją.

Kokia situacija buvo prieš pradedant naudoti programinę įrangą „Begin“?

“Nordic Season” naudoja “Begin” sistemą jau kuris laikas, todėl nusprendėme gauti jų atsiliepimą, dėl sistemos teikiamos naudos. Savo patirtimi sutiko pasidalinti Pardavimų vadovė Girstenė Austynaitė – Latakė.

Girstenė pasakoja: “Prieš “Begin sistemą buvo visko, buvo kad ir Excel pildydavome, buvo kad ir nieko nepildydavome, tiesiog fiksuodavome viršvalandžius, tuomet patys darbuotojai susipildydavo tabelį nurodydami kiek viršvalandžių ir kt turėjo tomis dienomis..”

Disciplinai gerinti naudojamų sistemų iki tol įmonė taipogi neturėjo, kas galėjo lemti valandų suapvalinimą bei atvykimą ar išvykimą iš darbo vėliau ar anksčiau.

Na o tuomet, kaip pardavimų vadovė minėjo, viskas toliau sekdavo kaip ir daugumoje įmonių, duomenų suvedimas ir perdavimas buhalterijai atlyginimų apskaičiavimui.

Kaip viskas pasikeitė įdiegus „Begin“ programinę įrangą?

Kaip minėta jau buvo prieš tai, disciplina tikrai pagerėjusi - darbuotojai negali taip jau paprastai anksčiau baigti ar atvykti vėliau į darbą, nes turi visada prisiregistruoti/išsiregistruoti, todėl norėdami koreguoti savo pamainos trukmę, turi kreiptis į vadovus, dėl ko vadovai visada ir turi aiškią informaciją kaip tiksliai dirba darbuotojai.

Neatsiejama to dalis, jog gali bet kuriuo metu matyti darbuotojus, kurie į darbą neatvyko, ir susisiekti pasiteirauti, tam nereikia būti kaip vadovui fiziškai darbo vietoje, viskas matoma tiesiog per sistemą kompiuteryje.

Taip pat iš vadovų pusės, įmonės direktorius anksčiau skaičiuodavo tabelius ir kt. Ir tikrai turėdavo skirti tam laiko, dabar tiesiog to nebereikia daryti.

Paklausus, kaip darbuotojams sekasi prisitaikyti prie naujovių, Girstenė atsakė, kad visi darbuotojai registruojasi, ypač tie, kurie darbavosi anksčiau užsienyje, yra pripratę prie tokių sistemų ir nejaučia joms priešiškumo. Žinoma, darbuotojams kurie iki šiol nebuvo pratę registruotis atvykus į darbą, reikėjo laiko priprasti.

Dėl to, kad darbuotojai nebegali apvalinti valandų, galima sutaupyti ir išteklių, duomenims apskaičiuota remtasi rekvizitai.lt nurodyta informacija ir gautas galimas sutaupymas per metus, jei vidutiniškai darbuotojai anksčiau atvykdavo 15 min vėliau, ar išvykdavo iš darbo anksčiau, arba žinoma, tabelyje per klaidą užrašydavo 15 min apvalinimą.

Kaip veikia „Begin“ darbo laiko apskaitos programinė įranga?

Vadovai kasdien skiria daug laiko įvairioms problemoms spręsti. Tačiau šios problemos tikrai neturi apimti popierinių darbo laiko apskaitos žiniaraščių.

Daugelis įmonių, dirbdamos su popieriniais darbo laiko apskaitos žiniaraščiais, susidūrė su šiais trūkumais:

Tačiau naudojant „Begin“ automatizuotą laiko matavimo programinę įrangą, šios problemos yra išsprendžiamos.

Darbo grafikai

Begin – tai programinė įranga, skirta darbo laikui skaičiuoti ir darbo grafikams sudaryti. Naudojant popierinį ir „Excel“ metodą, grafikų planavimas gali užtrukti kelias valandas, o klaidų pasitaikymas gali būti labai dažnas.

Begin programinė įranga apsaugo nuo klaidų ir, be to, automatiškai apskaičiuoja viršvalandžius, nepilnai išdirbtas valandas, darbą šventinėmis dienomis, laiką praleistą prie skirtingų projektų/objektų/darbų, taip pat programa turi ir suminę laiko apskaitą.

Ataskaitos

Be tiksliai apskaičiuotų darbo valandų, programinė įranga leidžia greitai ir skaidriai pateikti mėnesinę darbuotojų darbo ataskaitą. Tai taip pat viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl darbuotojai greitai pradeda pasitikėti ataskaitomis. Ataskaitoje pateikiami tikslūs duomenys apie darbo valandas, viršvalandžius ir darbą skirtinguose objektuose/vietovėse/ir kt.

Atsisakykite popierinių laiko apskaitos žiniaraščių ir automatizuokite laiko apskaitos procesus

Patogi registracija darbuotojui, paprastas valdymas administratoriui!
Išbandykite nemokamai
Murevaba juht