Išsamus sprendimas statybos įmonių žmogiškųjų išteklių valdymui
Kaip tai veikia
Duomenų įvedimas
Darbo laiko registracija
Veiklos stebėjimas
Automatizuotas ataskaitų rengimas
Funkcionalumas
Punktualūs darbuotojai
Begin leidžia darbuotojams registruoti savo atvykimą į darbą ir išvykimą iš jo naudojantis biometriniu terminalu, mobiliąja programėle ar telefoniniu skambučiu. Biometriniame terminale siūlome veido atpažinimo ir/ar pirštų atspaudų nuskaitymo būdą, kuris pašalina sukčiavimo galimybę registruojant darbo laiką. Nebereikia daug laiko skirti Excel lentelėms arba popieriniams sprendimams.
Pelningi projektai
Begin pateikia pradėtų projektų ataskaitą realiu laiku. Darbuotojai gali lengvai registruoti laiką, skirtą įvairiems projektams ir procesams, o vadovai gali generuoti ataskaitas, kad tiksliai matytų, kiek laiko skiriama individualiems projektams, praleidžiama objektuose ir pan.
Palengvintas darbo užmokesčio skaičiavimas
Begin automatiškai apskaičiuoja darbuotojų darbo laiką ir pateikia duomenis reikalingus atlyginimų skaičiavimui. Integravus Begin su savo verslo valdymo įrankiais nebreikės duomenų vesti pakartotinai, ko pasekoje apskaita taps paprastesnė.
Automatizuota darbo laiko apskaita padeda sumažinti išlaidas
Kaip statybų partneris Instita UAB supaprastino atliekamą laiko apskaitą naudodami „Begin” sistemą
“Anksčiau rinkti laiko apskaitos informacijai būdavo pildomas tabelis. Tačiau nebūdavo galimybės patikrinti informacijos realiu laiku, kada tiksliai darbuotojas atvyko/išvyko, ar dirbo ilgiau ar trumpiau, galėdavo gauti informaciją tik tokia, kokia užrašyta pildomame tabelyje. Dabar visa informaciją galima pasiekti Begin sistemoje realiu laiku.”