Darbo laiko apskaitos automatizavimas padeda sutaupyti išlaidų
Privalumai
Atsakingumas ir tikslumas
Tiksli informacija apie darbo valandas
Skatinamas punktualumas
Sumažinamos administracinės išlaidos
Romans Bersenevs, įmonės savininkas, Kuber SIA
Žinojome, kad procesų supaprastinimas sutaupytų laiko ir pinigų. Begin sistema jau pirmaisiais metais parodė, kad vien pagerindami darbuotojų punktualumą sutaupome apie 45 000 eurų per metus!
Dažnai užduodami klausimai
Ar reikia mokėti iš karto pasibaigus nemokamam bandomajam laikotarpiui?
Ne! Jūs pradėsite mokėti tik tada, kai nuspręsite ar mūsų programa jums tinkama. Pasibaigus bandomajam laikotarpiui, programinės įrangos specialistas susisieks su jumis ir paklaus, ar esate pasirengę pradėti naudoti Begin.
Ar galima bet kada atšaukti paslaugų tiekima?
„Begin“ neturi „minimalaus“ programinės įrangos naudojimo termino. Jeigu, pavyzdžiui, po 2 mėnesių nuspręsite, kad paslauga, dėl kokių nors priežasčių, netinka, galėsite bet kada jos atsisakyti.
Nuo ko priklauso kaina?
Kainą įtakoja skirtingi veiksniai. Kaina apskaičiuojama atsižvelgiant į vartotojų skaičių, darbo laiko registracijos būdą ir naudotinus modulius. Dėl tikslios kainos kreipkitės į mūsų specialistą.
Automatizuota darbo laiko apskaita padeda sumažinti išlaidas
Automatizavus darbuotojų darbo laiko apskaitos procesą, sumažės išlaidos ir padidės efektyvumas