Darbo laiko apskaita: tiksliai, greitai, paprastai!

Darbo laiko apskaitos programa suteikia tikslią darbuotojų darbo valandų ir punktualumo apžvalgą bei leidžia lengvai apskaičiuoti projekto savikainą
Murevaba juht
Meta image description

Sutaupykite vidutiniškai 10% atlyginimams skirtų išlaidų

Darbo laiko apskaitos sistemos - modernus sprendimas darbuotojų darbo valandų apskaitai

Biometrinis terminalas

Terminalas turi veido atpažinimo (Face ID), pirštų atspaudų ar RFID kortelės nuskaitymo parinktis

Mobilioji programėlė

Stebėjimo realiu laiku ir GPS buvimo vietos nustatymo galimybės

Darbuotojų savitarna

Įjunkite ir sustabdykite laikmatį darbo metu arba įveskite laiką rankiniu būdu
Meta image description

Automatinis išlaidų kodų priskyrimas

Susigrąžinkite darbo laiko kontrolę naudodamiesi skaitmeniniais darbo laiko apskaitos sistemos žiniaraščiais

Lengvas prisijungimas

Skaitmeniniai darbo laiko apskaitos žiniaraščiai yra prieinami visur, todėl darbo laiko apskaita vadovų gali būti nuolat peržiūrima

Tikslios darbo valandos

Skaitmeninis darbo laiko apskaitos žiniaraštis pateikia vadovams faktinio darbo laiko apskaitą ir padeda išvengti duomenų apdorojimo klaidų

Mėnesinės ataskaitos

Automatiškai generuojamos ataskaitos padeda sutaupyti laiko, kuris buvo gaištamas rankiniam duomenų apdorojimui ir skaičiavimams
Meta image description

Supaprastinta darbo užmokesčio apskaita ir ataskaitos

Sudaryti mėnesines suvestines dar nebuvo taip lengva

Tikslaus darbo laiko ataskaita

Sistema automatiškai apskaičiuoja bendrą darbuotojų išdirbtų valandų skaičių ir valandų, skirtų projektams, praleistų objektuose ir (arba) išvykose, skaičių

Projektų ataskaitos

Naudodamiesi projekto ataskaitomis vadovai gali matyti, kiek laiko darbuotojai skiria kiekvienam projektui/užduočiai

Suplanuoto ir faktinio darbo laiko palyginimas

Įsitikinkite, kad Jūsų komandos dirba pagal suplanuotą grafiką. Mūsų darbo laiko apskaitos programinė įranga padeda vadovams palyginti suplanuotą darbo laiką su faktiškai išdirbtomis valandomis
Meta image description

Darbo apskaita ir jos integracija su verslo valdymo įrankiais

Integracijos su kitomis programomis leidžia pasidalinti duomenimis vos keliais paspaudimais

Duomenų eksportavimas į .csv failą

Eksportuokite informaciją apie darbo laiką į įvairias verslo valdymo sistemas

Duomenų importavimas iš .csv failo

Importuokite darbuotojų sąrašus, objektus, projektus ir kt.

Duomenų eksportavimas per API

Dalinkitės duomenis su kitais verslo valdymo įrankiais naudodami API integraciją

Kas yra suminė darbo laiko apskaita?

Suminė darbo laiko apskaita yra darbuotojų darbo laiko apskaičiavimo būdas, kai viso apskaitinio laikotarpio darbo laiko norma yra įvykdoma per apskaitinį laikotarpį (ne daugiau kaip 3 mėn.). Suminė darbo laiko apskaita suteikia daugiau lankstumo gamybos, paslaugų bei kt. sričių įmonėms, kurių verslo procesai turi vykti netradicinėmis darbo valandomis (pavyzdžiui, švenčių dienomis), ir kuriose darbuotojai dirba ne įprastu darbo grafiku (kitaip nei pirmadienis–penktadienis, 9–18 h), o jų darbo krūvis svyruoja.

Suminės darbo laiko apskaitos sistemos diegimui, darbuotojų grafikų sudarymui bei kitiems susijusiems darbams atlikti reikia išties nemažai laiko. „Begin“ darbo laiko apskaitos programa palengvins Jūsų įmonės darbuotojų darbo grafikų sudarymą ir apskaitą! Ši sistema leidžia efektyviai valdyti darbo jėgos resursus, stebėti darbo valandų skaičių bei užtikrinti atitiktį teisės aktams. Darbo laiko apskaitos programa taip pat skirta automatiškai fiksuoti darbuotojų prisijungimus ir išsijungimus. Toks metodas ne tik pagerina tikslumą ir efektyvumą, bet taip pat sumažina administracinių procesų kiekį, leisdama įmonėms sutelkti dėmesį į esminę veiklą bei darbuotojų gerovę.

Valdykite viršvalandžius ir atostogas su sumine darbo laiko apskaita

Diegiant suminę darbo laiko apskaitą, įmonės gali efektyviai valdyti viršvalandžius ir optimizuoti darbuotojų atostogas. Suminė darbo laiko apskaita atostogoms apskaičiuoti leidžia lanksčiau planuoti ilgesnius laisvus periodus, užtikrinant, kad darbuotojų darbo krūvis per metus išliktų optimalus. Naudojant pažangią personalo valdymo sistemą, įmonės gali automatiškai apskaičiuoti ir paskirstyti viršvalandžius, taip pat efektyviau tvarkyti žmogiškųjų išteklių valdymą. Taip pat, suminė darbo laiko apskaita viršvalandžiams apskaičiuoti padeda išvengti nenumatytų darbo laiko išlaidų ir užtikrina, kad viršvalandžiai būtų kompensuojami arba įskaičiuojami į ateinančius darbo grafikus.

Suminės darbo laiko apskaitos pavyzdys

Pavyzdžiui, įmonė, kuri dirba projektinio pobūdžio darbus, gali taikyti suminę darbo laiko apskaitą, leisdama darbuotojams dirbti intensyviai projekto pradžioje ir mažiau projekto pabaigoje. Toks modelis ne tik padidina darbo efektyvumą, bet ir suteikia darbuotojams galimybę pasirinkti, kaip paskirstyti savo darbo valandas, atsižvelgiant į asmeninius poreikius ir projektų ypatumus. „Begin“ programinė įranga efektyviai apsaugo nuo skaičiavimo klaidų ir automatiškai kalkuliuoja viršvalandžius, nepilnai išdirbtas valandas, darbo valandas šventinėmis dienomis, taip pat praleistą laiką skirtinguose projektuose, objektuose ar darbuose. Išbandykite mūsų nemokamą programos versiją ir pamatykite, kaip suminė darbo laiko apskaita gali pagerinti jūsų įmonės darbo procesus.

Norint įvesti suminę darbo laiko apskaitą, svarbu susipažinti su įsakymu dėl suminės darbo laiko apskaitos įvedimo ir atitinkamo grafiko pavyzdžiu. Įmonėms, kurios nori optimizuoti darbo valandas ir valdyti viršvalandžius ar darbuotojų atostogas pagal suminę darbo laiko apskaitą, reikėtų parengti aiškų suminės darbo laiko apskaitos tvarkos aprašą. Tai padeda užtikrinti skaidrumą ir teisėtumą, o kas yra suminė darbo laiko apskaita, tampa aišku visiems darbo procesų dalyviams.

Automatizuota darbo laiko apskaita padeda sumažinti išlaidas

Automatizavus darbuotojų darbo laiko apskaitos procesą, sumažės išlaidos ir padidės efektyvumas
Išbandykite nemokamai
Murevaba juht