Kaip “Kavos draugas UAB” - tarptautinis kavos ir kavos aparatų mažmeninės prekybos tinklas supaprastino atliekamą laiko apskaitą naudodami “Begin” sistemą.
„Kavos Draugas“ – tarptautinis kavos ir kavos aparatų mažmeninės prekybos tinklas, veikiantis Europoje pagal specialiai kiekvienai rinkai sukurtą vietinį vardą. Kavos draugas orientuojasi į išskirtinę pirkimo patirtį ir aukštos kokybės produkciją.
Įmonė žino: gera kava namie – tai pasimėgavimo akimirka. Kartais tai yra viskas, ko reikia. “Kavos draugo” komandai rūpi, kad kava būtų tobula - Šviežia ir aromatinga.
Todėl daugelį metų gyvena domėdamiesi kavos rūšimis ir gamybos būdais. Žino, kaip galima pasigaminti puikią kavą, jei norisi, tai galima padaryti tik vieno mygtuko paspaudimu. Apie kavos aparatus nekalba instrukcijų kalba – tam jie ir yra, kad pakalbėtų apie poreikius kaip draugai: paprastai, konkrečiai ir šiltai. Ir padeda išsirinkti bei prižiūrėti viską, ko reikia, kad Jūsų namuose visada rastųsi puodelis geros kavos.
Kokia situacija buvo prieš pradedant naudoti programinę įrangą „Begin“?
“UAB Kavos draugas” - vieni iš naujesnių mūsų partnerių, kurie pradėjo naudoti “Begin” sistemą savo įmonėje ir su mumis, savo patirtimi sutiko pasidalinti: Sandėlio vadovas Justinas Zdanevičius.
Justinas pasakoja, kad anksčiau būdavo, jog patys darbuotojai susirašydavo savo viršvalandžius ant lapukų ir juos sunešdavo vyr.sandėlininkui, tuomet vyr.sandėlininkas, surašydavo visą informaciją ant bendro lapo ir perduodavo jį sandėlio vadovui, kuris jau savo ruožtu, dar kartą viską patikrinęs perduodavo informaciją buhalterijai. Žinoma, ne tik viršvalandžius reikėdavo sutikrinti bei surašyti, tačiau ir daugiklį už juos, priklausomai nuo to, ar tai buvo darbo diena, šventinė diena ar kt.
Kaip viskas pasikeitė įdiegus „Begin“ programinę įrangą?
Nors “Kavos draugas” bendradarbiauja su mumis dar ne ilgą laikotarpį, tačiau naudą jau tikrai pajautė, bei tikisi, kad ateityje galės išnaudoti visas sistemos siūlomas funkcijas ir galimybes, taip supaprastindami savo procesus dar labiau.
Kadangi viską mato realiu laiku sistemoje, darbuotojas nebereikės nešti “lapukų” kuriuose anksčiau žymėdavo viršvalandžius, ko pasekoje vyr.sandėlininkui nereikės visos informacijos sutikrinti bei suvesti į bendrą lapą, taip “Begin” sistema tikrai manome, kad sutaupys laiko tiek administratoriams,, tiek patiems darbuotojams, bei žinoma - informacija bus tiksli ir be klaidų.
Kaip veikia „Begin“ darbo laiko apskaitos programinė įranga?
Vadovai kasdien skiria daug laiko įvairioms problemoms spręsti. Tačiau šios problemos tikrai neturi apimti popierinių darbo laiko apskaitos žiniaraščių.
Daugelis įmonių, dirbdamos su popieriniais darbo laiko apskaitos žiniaraščiais, susidūrė su šiais trūkumais:
- rankiniu būdu pakartotinai įvesti ir suskaičiuoti duomenys
- neįskaitoma rašysena
- sugadinti ar prarasti darbo laiko apskaitos žiniaraščiai
- sudėtingas darbo valandų skaičiavimas
Tačiau naudojant „Begin“ automatizuotą laiko matavimo programinę įrangą, šios problemos yra išsprendžiamos.
Darbo grafikai
Begin – tai programinė įranga, skirta darbo laikui skaičiuoti ir darbo grafikams sudaryti. Naudojant popierinį ir „Excel“ metodą, grafikų planavimas gali užtrukti kelias valandas, o klaidų pasitaikymas gali būti labai dažnas.
Begin programinė įranga apsaugo nuo klaidų ir, be to, automatiškai apskaičiuoja viršvalandžius, nepilnai išdirbtas valandas, darbą šventinėmis dienomis, laiką praleistą prie skirtingų projektų/objektų/darbų, taip pat programa turi ir suminę laiko apskaitą.
Ataskaitos
Be tiksliai apskaičiuotų darbo valandų, programinė įranga leidžia greitai ir skaidriai pateikti mėnesinę darbuotojų darbo ataskaitą. Tai taip pat viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl darbuotojai greitai pradeda pasitikėti ataskaitomis. Ataskaitoje pateikiami tikslūs duomenys apie darbo valandas, viršvalandžius ir darbą skirtinguose objektuose/vietovėse/ir kt.