Statyba

Kaip statybų partneris Instita UAB supaprastino atliekamą laiko apskaitą naudodami „Begin” sistemą

INSTITA – tai statybų partneris, kuris savo patirties, vadybos bei rizikų valdymo sistemų pagalba minimizuoja statybos projektuose iškylančių konfliktų ir rizikų poveikį bei įgyvendina projektus taip, kad efektyviai valdomi procesai bei sukuriami statiniai, užtikrintų ilgalaikį gyventojų gerbūvį.

Įmonė gali didžiuotis savo projektinių sprendimų ekspertiškumu ir sujungdami savo sukauptas žinias su moderniausiomis technologinėmis galimybėmis, iš anksto pastebi bei išsprendžia iššūkius, kurie, atsiradę vėlesnėse projekto stadijose, padidintų įgyvendinimo išlaidas ir sukeltų papildomus vadybinius rūpesčius.

Taigi “Instita” nuo pat pradžių skiria ypatingą dėmesį išsamiam statinio projektinės dalies auditui ir detaliam išankstiniam projekto planavimui, kad įvertinę galimus trūkumus bei parinkę atitinkamus techninius sprendimus, ne tik išvengtų papildomų kaštų, bet ir atliktu visus darbus pagal sutartus terminus.

Kokia situacija buvo prieš pradedant naudoti darbo laiko apskaitos programinę įrangą „Begin“?

“Instita” naudoja “Begin” sistemą jau netrumpą laiko tarpą. Savo patirtimi su mumis pasidalinti sutiko apskaitininkė Inga Kaminskienė

Anksčiau rinkti laiko apskaitos informacijai būdavo žinoma pildomi tabeliai/,excel. Tačiau nebūdavo galimybės patikrinti informacijos realiu laiku, kada tiksliai darbuotojas atvyko/išvyko, ar dirbo ilgiau ar trumpiau, galėdavo gauti informaciją tik tokia, kokia užrašyta pildomame tabelyje.

Kaip pasikeitė situacija įdiegus „Begin“ darbo laiko apskaitos programinę įrangą?

Ingai tenka daugiausiai dirbti su “Begin” sistema ir turint nemažą skaičių darbuotojų įmonėje, neretai tenka išspręsti vienokius ar kitokius iškilusius klausimus, kaip ir vienas iš jų, tenka patikrinti kur tą dieną dirbo darbuotojas, ir tą padaryti naudojamoje sistemoje tikrai labai lengva. Iš patirties taip pat sako, kad jų atveju labai naudingi yra “biometriniai terminalai” kurie fiziškai yra prikabinti objektuose, tuomet darbuotojui nereikia registruoti darbo pradžios ir pabaigos telefone, o praeidamas tiesiog prideda pirštą ir taip prasideda skaičiuoti laikas. Registruojantis telefonu tikrai pasitaiko žmogiškasis faktorius, jog dažniau gali pamiršti, pasirinkti netinkamą objektą iš sąrašo, o terminalas jau automatiškai yra surištas su objektu, tad klaidoms nelieka vietos.

Plačiau apie laiko apskaitos sistemų teikiamas naudas galite skaityti čia: Laiko apskaitos sistemos nauda

Kaip veikia Begin?

Vadovai kasdien skiria daug laiko įvairioms problemoms spręsti. Tačiau šios problemos tikrai neturi apimti popierinių darbo laiko apskaitos žiniaraščių.

Daugelis įmonių, dirbdamos su popieriniais darbo laiko apskaitos žiniaraščiais, susidūrė su šiais trūkumais:

Tačiau naudojant „Begin“ automatizuotą laiko matavimo programinę įrangą, šios problemos yra išsprendžiamos.

Darbo grafikai

Begin – tai programinė įranga, skirta darbo laikui skaičiuoti ir darbo grafikams sudaryti. Naudojant popierinį ir „Excel“ metodą, grafikų planavimas gali užtrukti kelias valandas, o klaidų pasitaikymas gali būti labai dažnas.

Begin programinė įranga apsaugo nuo klaidų ir, be to, automatiškai apskaičiuoja viršvalandžius, nepilnai išdirbtas valandas, darbą šventinėmis dienomis, laiką praleistą prie skirtingų projektų/objektų/darbų, taip pat programa turi ir suminę laiko apskaitą.

Ataskaitos

Be tiksliai apskaičiuotų darbo valandų, programinė įranga leidžia greitai ir skaidriai pateikti mėnesinę darbuotojų darbo ataskaitą. Tai taip pat viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl darbuotojai greitai pradeda pasitikėti ataskaitomis. Ataskaitoje pateikiami tikslūs duomenys apie darbo valandas, viršvalandžius ir darbą skirtinguose darbo vietose (išskirta kiek laiko dirbta skirtingam restorane ar viežbutyje)/kitose vietovėse/ir kt.

Suteikiama tiksli informacija apie išdirbtas valandas prie skirtingų projektų/objektų

Darbo laiko apskaičiavimas minutės tikslumu!
Išbandykite nemokamai
Murevaba juht