Išsamus sprendimas prekybos įmonių žmogiškųjų išteklių valdymui
Kaip tai veikia
Darbo pamainų planavimas
Darbo laiko registracija
Veiklos stebėjimas
Automatizuotas ataskaitų rengimas
Funkcionalumas
Darbo grafikai per kelias minutes
Planuokite darbo laiką realiu laiku ir vienoje vietoje - kurkite darbo grafikus, peržiūrėkite pamainas, realiu laiku gaukite pranešimus apie darbuotojo neatvykimą į darbo vietą, taip išvengdami nesusipratimų. Platforma suteiks informaciją apie nustatyto darbo laiko įstatymus kiekvienoje šalyje.
Punktualūs darbuotojai
Begin leidžia darbuotojams registruoti savo atvykimą į darbą ir išvykimą iš jo naudojantis biometriniu terminalu, mobiliąja programėle ar telefoniniu skambučiu. Biometriniame terminale siūlome veido atpažinimo ir/ar pirštų atspaudų nuskaitymo būdą, kuris pašalina sukčiavimo galimybę registruojant darbo laiką. Nebereikia daug laiko skirti Excel lentelėms arba popieriniams sprendimams.
Palengvintas darbo užmokesčio skaičiavimas
Begin automatiškai apskaičiuoja darbuotojų darbo laiką ir pateikia duomenis reikalingus atlyginimų skaičiavimui. Integravus Begin su savo verslo valdymo įrankiais nebreikės duomenų vesti pakartotinai, ko pasekoje apskaita taps paprastesnė.
Automatizuota darbo laiko apskaita padeda sumažinti išlaidas

Kaip „Kavos draugas, UAB“ – tarptautinis kavos ir kavos aparatų mažmeninės prekybos tinklas – supaprastino atliekamą laiko apskaitą naudodamas „Begin“ sistemą
“Nors su „Begin“ bendradarbiaujame dar palyginti ne ilgą laikotarpį, tačiau realią naudą jau tikrai pajautėme. Nuo šiol mūsų darbuotojams nebereikės nešti „lapukų“, kuriuose anksčiau jie žymėdavo viršvalandžius, todėl ir vyr. sandėlininkui nereikės visos informacijos sutikrinti bei suvesti į bendrą lapą. Manome, kad „Begin“ sistema tikrai sutaupys laiko tiek administratoriams, tiek patiems darbuotojams, bei, žinoma, informacija bus tiksli ir be klaidų.”