Mažmeninei prekybai: kaip MAXIMA OÜ sutaupė darbo laiko naudodama Begin programinę įrangą?
MAXIMA OÜ Estijoje veikia jau beveik 20 metų ir yra didžiausia mažmeninės prekybos įmonė Estijoje, kurioje dirba daugiau nei 3700 žmonių. „Maxima“ visada buvo inovatyvi įmonė, todėl 2019 metais pradėjo naudotis „Begin“ programine įranga. Įmonės personalo vadovė papasakojo apie tokio sprendimo priežastis ir jo panaudojimo privalumus.
Kaip naudojama „Begin“ programinė įranga?
Darbuotojai naudoja Begin įrangą ir programinę įrangą darbo valandoms registruoti. Atvykę į darbą ir išeidami iš darbo darbuotojai registruoja savo darbo laiką naudodami kortelę, pirštų atspaudus arba veido atpažinimą terminale. Registruotos valandos kiekvieną dieną perkeliamos į Maximos personalo programą Virosoft, o pateikta informacija yra naudojama kaip darbo užmokesčio apskaičiavimo pagrindas. Begin įranga naudojama tiek parduotuvėse, gamybos cechuose, tiek logistikos centre.
Kas pasikeitė nuo „Begin“ programinės įrangos naudojimo pradžios?
Moderniame Maximos logistikos centre, kuriame dirba beveik 350 žmonių, darbas yra apgalvotas ir mobilaus pobūdžio. Logistikos centre yra daugybe įėjimų ir išėjimų - Begin sprendimai labai prisidėjo prie laiko skaičiavimo ir tapo nepakeičiamais.
„Begin ženkliai palengvino darbą mūsų parduotuvių vadovams, kuriems nebereikia rankiniu būdu įvesti darbo valandų - dabar jie gali sutelkti savo dėmesį į kitas veiklas. Bendrai jie sutaupo kelias darbo dienas, kurios prieš metus buvo skiriamos darbo laiko apskaitos vedimui“, – sakė Kimber.
Žinoma, tokia automatinė sistema supaprastino ir faktinio darbuotojų buvimo darbo vietoje kontrolę. „Maxima Eesti OÜ“ visoje Estijoje turi 81 parduotuvę, kurioje dirba beveik 2700 žmonių, o komandose vienu metu gali dirbti daugiau nei 50 žmonių. Tikslus jų darbo valandų ir lankomumo stebėjimas ir fiksavimas yra didelis darbas, o jo automatizavimas tikrai palengvino vadovų gyvenimą. Be to, kas išdėstyta aukščiau, automatika taip pat užtikrina, kad niekas nepraleistų valandų ir nereikėtų identifikuoti, kas ir kada buvo darbe.
Kimber savo teigiamą patirtį apibendrino taip: „Automatizacija ir skaitmenizacija veikia beveik visas gyvenimo sritis, todėl mažmeninė prekyba šiuo atžvilgiu nėra išimtis. Begin įrangos ir automatinės darbo laiko apskaitos pavidalu – tai modernūs ir efektyvūs sprendimai, kasmet sutaupantys daug darbo laiko ir padedantys išvengti galimų darbo laiko apskaitos klaidų“.
Pradėkite taupyti finansus ir laiką jau dabar!
Kaip veikia Begin?
Vadovai kasdien skiria daug laiko įvairioms problemoms spręsti. Tačiau šios problemos tikrai neturi apimti popierinių darbo laiko apskaitos žiniaraščių.
Daugelis įmonių, dirbdamos su popieriniais darbo laiko apskaitos žiniaraščiais, susidūrė su šiais trūkumais:
- rankiniu būdu pakartotinai įvesti ir suskaičiuoti duomenys
- neįskaitoma rašysena
- sugadinti ar prarasti darbo laiko apskaitos žiniaraščiai
- sudėtingas darbo valandų skaičiavimas
Tačiau naudojant „Begin“ automatizuotą laiko matavimo programinę įrangą, šios problemos yra išsprendžiamos.
Darbo grafikai
Begin – tai programinė įranga, skirta darbo laikui skaičiuoti ir darbo grafikams sudaryti. Naudojant popierinį ir „Excel“ metodą, grafikų planavimas gali užtrukti kelias valandas, o klaidų pasitaikymas gali būti labai dažnas.
Begin programinė įranga apsaugo nuo klaidų ir, be to, automatiškai apskaičiuoja viršvalandžius, nepilnai išdirbtas valandas, darbą šventinėmis dienomis, laiką praleistą prie skirtingų projektų/objektų/darbų, taip pat programa turi ir suminę laiko apskaitą. Svarbu turėti patikimą suminę darbo laiko apskaitą viršvalandžiams, kad užtikrintume, jog visi viršvalandžiai būtų tinkamai kompensuojami.
Ataskaitos
Be tiksliai apskaičiuotų darbo valandų, programinė įranga leidžia greitai ir skaidriai pateikti mėnesinę darbuotojų darbo ataskaitą. Tai taip pat viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl darbuotojai greitai pradeda pasitikėti ataskaitomis. Ataskaitoje pateikiami tikslūs duomenys apie darbo valandas, viršvalandžius ir darbą skirtinguose objektuose/vietovėse/ir kt.